Over mij

Mijn foto
Ik ben Nel Hillewaere, ik ben 18 jaar en ik studeer kleuteronderwijs in KATHO Tielt. Ik hou ervan om te werken met kinderen. Het doet mij iets om verschillende zaken aan te brengen aan kleuters, voornamelijk om kinderen kennis te kunnen bijbrengen op een speelse manier. Tewerk gaan als kleuterjuf spreekt me erg aan, omdat er in een kleuterklas elke dag nieuwe dingen te beleven vallen. Leven van dag tot dag, de kleuter laten welkom voelen in de klas en een voorbeeldfunctie hebben voor de kleuters is mijn moto.

zondag 5 augustus 2012

Kai-Mook gaat verhuizen



Er is weer een boek uitgegeven over de beroemdste olifant in ons land, namelijk Kai-Mook. Maar waar gaat Kai-Mook heen? Is het huis waar Kai-Mook samen met mama en tante woont te klein geworden? Of is het Kai-Mook die te groot is geworden? Waar zouden Kai-Mook, mama en tante naar verhuizen om Kai-Mook te laten opgroeien?

Het boek Kai-Mook gaat verhuizen van Guido van Genechten is geschikt voor jong en oud. Het boek is gebaseerd op Kai-Mook uit de zoo van Antwerpen die verhuist naar Planckendael. Het boek sluit nauw aan bij de werkelijke leefwereld van de kleuters.

Wilt u Kai-Mook in het levensecht ontmoeten, ga dan voor meer info naar deze site: http://www.planckendael.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten