Over mij

Mijn foto
Ik ben Nel Hillewaere, ik ben 18 jaar en ik studeer kleuteronderwijs in KATHO Tielt. Ik hou ervan om te werken met kinderen. Het doet mij iets om verschillende zaken aan te brengen aan kleuters, voornamelijk om kinderen kennis te kunnen bijbrengen op een speelse manier. Tewerk gaan als kleuterjuf spreekt me erg aan, omdat er in een kleuterklas elke dag nieuwe dingen te beleven vallen. Leven van dag tot dag, de kleuter laten welkom voelen in de klas en een voorbeeldfunctie hebben voor de kleuters is mijn moto.

zondag 5 augustus 2012


Hallo allemaal!

Ik ben het groene monster.       
Nel kreeg in haar les ‘beeld’ de opdracht om een monster te maken in papier maché. Nel sloeg onmiddellijk haar handen in elkaar en startte met het scheuren van krantenpapier in lange stroken. Eens ze veel stroken krantenpapier had gescheurd, begon ze met het maken van de behangerslijm en als laatste had ze natuurlijk ook een opgeblazen ballon nodig.

Toen ging Nel van start met het bekleven van de ballon. Wanneer de ballon vol gekleefd was met de krantenstroken en droog was, gaf Nel mij ogen, een mond, een tong, haar, pupillen, en oren.     
Daarna gaf Nel mij nog een vieze glibberige groene kleur, zoals je op deze foto kan zien. Voor mijn haar gaf Nel mij een donker groene kleur.   
Wanneer je mij ziet, wees niet bang. Ik zal niets doen, ik ben een heel braaf monster.

Lieve groetjes, van het lieve groene monster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten