Over mij

Mijn foto
Ik ben Nel Hillewaere, ik ben 18 jaar en ik studeer kleuteronderwijs in KATHO Tielt. Ik hou ervan om te werken met kinderen. Het doet mij iets om verschillende zaken aan te brengen aan kleuters, voornamelijk om kinderen kennis te kunnen bijbrengen op een speelse manier. Tewerk gaan als kleuterjuf spreekt me erg aan, omdat er in een kleuterklas elke dag nieuwe dingen te beleven vallen. Leven van dag tot dag, de kleuter laten welkom voelen in de klas en een voorbeeldfunctie hebben voor de kleuters is mijn moto.

donderdag 15 december 2011

Muzische tweedaagse.

In oktober gingen alle 1 Bako’ers op 2-daagse. Het was een toffe ervaring met een dubbel doel. We leerden elkaar beter kennen en we konden genieten van verschillende workshops.
Tijdens een doortocht doorheen het bos moesten we verschillende opdrachtjes vervullen. 1 ervan zie je hier een foto. Die opdracht was: probeer te raden welke naam op je voorhoofd gekleefd stond. Dit bleek toch wat moeilijker te zijn dan gedacht.    


Daarnaast was er ook een opdrachtje om een hoed te maken met natuurlijk materiaal. We zochten onmiddellijk naar kleine takjes die we met plakband aan elkaar konden verbinden.  De grote bladeren gebruikten we als versiering voor onze hoed.   





Bij de sessie beeld moesten we een creatieve hoed creëren voor een medestudent.
Eerst gingen we van start met een cirkel rond ons hoofd te maken. Daarvoor gebruikten we krantenpapier. Voor de hoed gebruikten we bruin papier, want dit moest toch wel iets steviger vastgehecht kunnen worden. Daarna maakten  we de oren, ogen … vast  aan de cirkel van de hoed.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten